söndag 20 november 2011

Kavli Ädel med päron







































Nu undrar ni säkert var jag har hållit hus? Men ibland räcker inte dygnets timmar till, och så har det varit den sista tiden! Men det blir säkert snart bättre. Men tills dess kanske inte inläggen kommer dugga tätt, men så fort jag har något gott att dela med mig av ska jag verkligen få in det här! Helgen som gott har vi tillbringat i Köpenhamn på konferens med herr J´s jobb. En fantastiskt mysig helg med massa god mat, trevlig sällskap och fyllt på med julstämning med besök på tivoli och dess julmarknad! Nice! Ska försöka få ihop ett inlägg på de restauranger vi besökte, varav ett var i Cristiania, som var en upplevelse utöver det vanliga ;)   Lovar återkomma med en mer utförlig berättelse om denna restaurang.. Men tills dess tycker jag ni ska testa Kavlis nya ädelsost med smak av päron.... mycket päron var det här! Try it!







2 kommentarer:

  1. Det lät spännande, måste inhandlas i veckan! :-)

    SvaraRadera
  2. Halli hallå!!

    jag är precis som du en matlagningsintresserad och baktokig männska.
    Följer din blogg, ser framemot julens goda mat ;-)

    Gå in på min blogg å ta chansen att vinna en fin lykta...

    Jennie

    SvaraRadera