torsdag 2 januari 2014

God fortsättning på 2014!

















































God fortsättning på er alla underbara bloggläsare!
Vilket slut vi fick och vilket inledning på 2014. Hela dagen och kvällen fick vi njuta oss igenom en massa god mat och underbara vänner. Till vår champagnelunch bjöds det asiatiskt, vilket var sååååå galet gott! På kvällen fick vi en tre-rätters som inte heller den gick av för hackor. Men den återkommer jag till imorgon. 

Vad sägs om dumplings, vietnamsiska vårrullar med räkor, vietnamesisk Pho Bo och en avslutning med limemarinerad mango? Värdparet hade ju givetvis inte lämnat något åt slumpen, och dagen till ära bakat "Fortune cookies, eller lyckokakor på svenska - en kaka med ett meddelande i. I våra var det passande tänkvärda fraser för det kommande året. Recepten på menyn och tillhörande dryck ska jag roffa åt mig så fort jag bara kan, så jag återkommer om dessa inom kort. Imorgon bjuder jag på kvällens 3-rätters meny och allt som hörde den till.

♥ På återseende!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar