tisdag 22 juni 2010

Svalkande sommardryck... Berry!

Foto: Åsa Eliasson

Åh nu har jag funnit ännu en favorit bland drycker i sommar!
Den smakar hallon så det bara förslår! Yammmmmie!
Några timmar i kylskåpet innan servering, passar den
perfekt till välkomstdrink och bara att zippa på
vid solnedgången på en klippa vid havet!
Läste i en recension att de tyckte den var för söt, men
det kan jag faktiskt inte hålla med om! Tyckte den var
helt perfekt i smaken! Någon som har druckit den?
Vad tyckte ni? Om inte tycker jag verkligen att ni
ska testa, och låt mig veta vad ni tycker!
Jag har iallafall funnit ytterligare en favorit! :)


Berry Temptatious 2008 (nr 7783) 79 kr

1 kommentar:

  1. Ser läskande och svalkande ut. Har inte testat den själv. Tänkte jag skulle kolla in lite bubblande viner till midsommar. Den rosa/röda färgen lockar :-)

    SvaraRadera