söndag 15 augusti 2010

Mera från utflykten...

Efter många timmar i köket igår blev buffén som jag lagat till
festen för kvällen klar! ...och jag kände mig mer än nöjd!
Alltid lika spännande att höra om gästerna tycker
likadant ;) Jag lovade ju lite fler bilder från vår utflykt i
fredags... och här kommer lite bilder! Det är såååå roligt
att bara strosa runt och titta, det är ju faktiskt långt ifrån allt
som man vill ha, men man får lite tips och inspiration allt!

Lite senare får ni ta del av den italienska buffén, så håll ut...

Lite retro! Min mamma har denna serverisen sedan gammalt,
och nu gör de den igen, fast i en nyare tappning! Kul!


Ittala bjöd på färg starka skålar bland annat... och mycket
mer förstås!



Höganäs keramik fanns det i massor...kanske inte riktigt nåt
som jag var ute efter, men det är alltid roligt att titta, som sagt!

1 kommentar:

  1. Japp, nu är det inplanerat ett besök nästa lördag, ser verkligen fram mot det! Får hoppas att vi snart hittar ny lägenhet med mer förvaringsplats i köket...

    SvaraRadera