fredag 25 mars 2011

Fredag å våffeldag!

Fredag och våffeldagen! Vilken fullträff! :) Jag har inget planerat idag, tänkte bege mig ut på en långpromenad. Senare vankas det troligtvis våfflor. För det är väl ett måste en sån här dag! Från det ena till det andra, har sonen hittat en ny favorit bland dryckerna!
-Mamma, jag vill inte ha vatten skulle sonen kunna sagt, om han nu hade fått fram de rätta ljuden. Jag vill ha Apelsin och mango havredryck från Oatly. Den älskar verkligen vår son, och jag ska faktiskt erkänna att jag tycker den är riktigt god jag med! Perfekt istället för juice som kan vara en aning stark för magen! Någon som har testas den kanske? Vad tycker ni?
Ha en en riktigt härlig fredag och våffeldag, så kanske jag tittar in lite senare med vad det blev för våffelfest ;)  See ya! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar