onsdag 9 mars 2011

Halva veckan är avklarad...



































Japp då var det onsdag, och kvällen kommer givetvis bjuda på onsdagspasta... men igår blev det en enkel titt i kylskåpet för att se vad man skulle kunna slänga ihop för plocktallrik ;) Det är verkligen något som är smidigt och enkelt när man är helt alena och mannen bortrest! Åh definitivt såååå gott! Lillgrabben somnade redan kl sju, vilket inte hör till vanligheterna. Så jag fick mig en kväll, helt för mig själv i soffan! Kunde inte passat bättre, när man fått fatt på en roman som slukar mig in i en annan värld... Nej, nu måste jag röja undan lite här hemma, för vid lunch får vi lite gäster... Take care!


Kvällens plocktallrik
Räkor
Aioli
Avocado fylld med kräftröra
Tunnbrödskex med pepparrotsost och skogsbärsmarmelad/äppelchutney
Ananas med ringlad dadelbalsamvinäger
Passionsfrukt
Druvor
Ostkuber





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar