söndag 5 augusti 2012

Firande hela helgen!

Här fortsätter firandet... Igår brölllop och idag firade vi underbara svägerskan Jennie som fyllde 30 år! Jag lär va trött imorgon...men, men det är det värt! Har haft en helt underbar helg! Har en otroligt duktig svägerska som är grym på håruppsättningar! Tycker det är så roligt att få tillfälle att gör det där lilla extra när det vankas bröllop. Tack Eva-Lotta, du e en stjärna!  Det är ju inte var dag man går på bröllop, och det är ju så otrolig härlig känsla man får. Åh vilket brudpar! Så fina ♥  Bröllopsfesten gick inte av för hackor den heller! God mat och härlig atmosfär och så fantastiska tal, som inte lämnade ett öga torrt. Tack Helena ♥ Fredrik, för att vi fick vara med på er STORA DAG 
Ikväll var det svägerskans tur att bli firad lite! Prosecco i glaset och tilltugg, innan vi högg in på grillade hamburgare med härligt foccaciabröd och diverse tillbehör. Varm frukt under täcke av vit choklad och glass fick bli en söt avslutning! Perfekt att svänga till med vad som finns hemma i fruktskålen. Imorgon tror jag minsann att jag ska försöka ge mig på att planera matveckor...perfekt att ta fram när jobbet tar vid igen! Ska försöka bli lite bättre på planering av som ska komma fram på bordet här hemma. Vi får väl se hur det går med det? Finns i alla fall en ambition ;)


♥ Kram på er!




Burgare funkar i alla lägen... ;)


Till dessert blev det Gino! Lovely!

2 kommentarer:

  1. Jösses, va fin du var i håret!! (Om det nu var du på bilden...)

    //Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det mitt hår :-) Min svägerska Eva-Lotta som jobbar på Misan & Dixie är en riktig fena på det här med håruppsättningar! Visst är hon grym? Kram

      Radera