onsdag 29 augusti 2012

Hallongården i rutan!

Hallon, de små härliga bären! Som jag nämnt tidigare var vi för ett tag sedan och gjorde ett besök på Hallongården utanför Trelleborg. Nu häromdagen visade det sig att även Tina Nordström också varit där och spelat in ett program "Sveriges skönaste gårdar". Programmet är en tävling mellan tre gårdar som producerat en helt ny produkt/ingrediens som de arbetat fram hemma på sin gård. 
Hur tävlingen gick? Ja det får vi se i vinter när de sänds! Jag kommer absolut sitta uppkrupen i soffan och titta. Kommer du?

♥ 
Kram


3 kommentarer:

  1. Hallongården - det verkar vara ett underbart ställe! Tina är alltid bra, klart jag tittar:-)

    SvaraRadera
  2. Absolut, det här kan vara lite kul och jag missade dessutom alla Tinas sommarprogram ... sommaren kom emellan:)

    Ha det fint!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  3. Hört talas om Hallongården men inte varit där. Jag tittar helt klart på Tina!

    SvaraRadera