torsdag 17 april 2014

Filminspelning pågår!









Vilken vecka det har varit… 3-rätters varje kväll! Det hör inte till vanligheterna :-) Men jösses så kul vi har. Men vad håller jag på med, undrar ni säkert? Det är dags för "Halv åtta hos mig" och ikväll är det min tur. Så det blir TV premiär för min del. Undra hur nöjd man är när man hör och får se sig själv på TV. Men det är sånt man får ta ;-) Nyfikna på vad det kommer bli? Då får ni hålla utkik höst, då programmet kommer sändas. Nej, nu är det dags att dra iväg och handla!

♥ Ses lite senare!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att du ska vara med!!! Tänkte ju på dig när jag såg i tidningen att de efterlyste folk från Varberg till programmet. Ska bli superspännande att få se resultatet - och se vilka andra från stan som är med!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halv åtta hos mig, är det den svenska motsvarigheten till Come dine with me?! Kul! -Trevlig påsk!

      Radera
  2. Wow, vad cooolt!! Och modigt :-) Ska bli galet kul att se! Och man är såklart nyfiken på vilka de andra deltagarna är... :-)

    Kram & Glad Påsk!

    SvaraRadera