onsdag 8 juni 2011

Glass i stora lass...







































Jag brukar vanligtvis inte bli så där sugen på glass. Men eftersom jag ändå tittar ner i den där glassfrysen när jag är å handlar, blev frestelsen så stor när jag såg glassen från SIA Glass med Hallon och lakrits smak...Yeah!!!! Åh jösses så god den var! Det där 1/2 liters paketet kommer inte vara några större problem att bli av med! Någon som smakat och håller med mig? Eller har ni någon annan favorit? Låt mig höra... känns som jag helt plötsligt kan tänka mig att testa lite fler olika spännande smaker just nu ;) 



2 kommentarer:

  1. Hallon och lakrits låter gott! Jag har blivit väldigt förtjust i cookies & cream glass, så gott :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte provat, men det låter supergott!

    /Marina

    SvaraRadera