torsdag 23 juni 2011

Nyss hemkommen man och midsommar!

Livet kan vara underbart! Mannen trampande precis in, innanför dörren efter att spenderat 10 dagar i Kina. Det känns härligt att ha honom hemma igen på svensk mark! Vad passar inte bättre än svensk färsk potatis å varmrökt lax med romsås till middag? Eftersom jag hämtade Vincent hos mina föräldrar efter jobbet, kunde jag inte motstå att slinka in och testa det nya rökeriet på Getterön som slog upp dörrarna dagen till ära. Där fanns kallrökt lax, varmrökt lax, rökt makrill, rökta räkor och massa annat smarrigt! Superfräscht och såååå otroligt gott! Tycker verkligen ni ska passa på att åka dit (om möjlighet ges) och handla och ta med er ut till Getteröns klippor en härlig och varm sommarkväll! Det är minsann livskvalitet det :) Eftersom jag ligger lite efter i min planering inför morgondagens midsommarfirande är det nog dax att sätta lite fart...;) Drinktilltugg står överst på min lista, så jag har fått det väldigt smidigt i år! Kanske har ni något gott och bra förslag på det?




Vincent fick ett par alldeles egna flippflopptofflor av sin pappa när han kom hem! Visst är det söta? Men det är ju det här med nåt mellan tårna...;) måste det verkligen sitta där undrar Vincent?







1 kommentar:

  1. Önskar er en skön midsommar! Flipfloppen är söta, men visst kan det störa lite med något mellan tårna :)

    SvaraRadera