fredag 12 november 2010

Allt om mats stora kokbok







































Allt om mat har ju som många vet gett ut en ny kokbok. Å har ni inte köpt denna, tycker jag den är helt klart värd att köpa :D. Enormt tjock, med massa recept samlade från tidningarna. Här får man mycket för pengarna tycker jag! Jag skulle kunna sitta och bläddra i timmar, om jag haft lite mer tid ;). Men jag får ta några sidor i taget, och jag kommer definitivt att laga många maträtter ur denna kokbok framöver!
Någon mer som kanske köpt den och är nöjd? 

2 kommentarer:

  1. Min mamma köpte den på matmässan, har tjuvkikat i den och det finns verkligen massor med underbara recepet som man är sugen på att pröva!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Just denna har vi inte sett någonstans. Däremot har vi en fisk/skaldjurskokbok från Allt om Mat som vi tycker är väldigt bra.

    SvaraRadera