torsdag 26 maj 2011

Nytt i godishyllan!

Tyvärr kan jag inte bjuda er på något gott pastarecept idag, eftersom planerna förändrades i expressfart igår! Det blev istället en kebabrulle från Campinos här i Varberg. Och deras kebabrullar går inte av för hackor ska jag få be att tala om ;)  För ett antal år sedan när min svägerska jobbade säsong i Sälen, var hennes enda önskan att vi skulle ta med en kebabrulle från Campinos till henne. Ni kan tro att de är goda... kanske inte lika goda efter 8 timmars färd i kylväska. Men det funkade! Hon var nöjd! Likaså var jag det igår oxå! Igår testade jag även kexchoklad i smakerna banan och hallon...jag är ett riktigt fan av kexchoklad, och dessa gick verkligen hem hos mig. Båda två! Verkligen gott när sötsuget knackar på ;) 


Nån som har testat, vad tycker ni?

7 kommentarer:

  1. Testat. Gillade sådär faktiskt. Men tycker att kexchoklad kan bli lite torrt. Gillar kräm och kletig choklad typ plopp!:)

    SvaraRadera
  2. Jag har bara testat banan men oj så god den var!

    SvaraRadera
  3. Har inte testat de nya smaksatta kexchokladen, kanske skulle ta och göra det :-)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller testat dem, än... Hallon lät väldigt gott så den ska jag gärna testa.

    SvaraRadera
  5. Inte testat, fast den med banan låter inte alls lockande. Hellre då den med hallon, låter väldigt gott.

    SvaraRadera
  6. jag e en sucker för hallon... så den e testad med bra betyg.... sen gillar jag banan och chokladglass... så den fick hyfsat betyg åxå... i kexchokladform...

    SvaraRadera
  7. Har själv inte testat dem, men blir nyfiken när jag läser vad du skriver.

    SvaraRadera