tisdag 29 november 2011

Kettle chips nu i Sverige!







































Vad är det som gör vissa chips, så mycket bättre än andra? Jo det har jag svar på nu! Först ska tilläggas att jag är ingen chips fan... självklart äter jag det, men det är verkligen inget som jag väljer i första hand...tills nu! För det här chipsen kan jag varmt rekommendera. Det har inte funnit på den svenska marknaden förrän nu, vilket kan tyckas konstigt när man nu testat dem. De finns i smakerna Sea salt, Sea salt and Crushed black peppar, Sea salt and balsamico vinegar, Honey Barbecue och Sweet chili & Sour Cream och går att köpa på ICA, COOP och Axfood. Chipsen är så otroligt krispiga, (går inte att jämföra med Lantchips) vilket gör att jag tycker de är så goda samt lite nya roliga smaker. Havsalt går alltid hem, Honey barbecue och Black peppar likaså...Vi kunde inte enas om vilken smak som var godas...  Vilken som blir din favorit återstår att se? Låt mig gärna få veta vad ni tycker genom en kommentar? Kanske har ni redan testat dem, eller?





2 kommentarer:

  1. Jag har smakat på dessa här i Singapore och gillar dem pga krispigheten! Sea salt gillar jag och så finns det en med mustard & honey som också är väldigt god!

    SvaraRadera
  2. har faktiskt köpt dem förra sommaren på en ica i sverige. med vinäger... mmmm. men det är iof. den enda jag provat

    SvaraRadera