lördag 11 februari 2012

Mellodax med Santa Maria åh lyckliga vinnare!







































Då e det lördag igen... och jag var bjuden på tjejfest som tyvärr gick i stöpet... tror ni jag är bitter eller ;), men barnen går före, så är det bara. Med en bortrest man och ingen barnvakt och sjuka barn, ja då är det inte så mycket att välja på... MEN det är lite typiskt faktiskt. Det var sååååå otroligt längesedan det var tjejfest! Åh jag var verkligen sugen... Men det får bli lite mys i soffan istället tillsammans med två små underbara pyren och melodifestivalen och Santa Maria! För Santa Maria är en av sponsorerna till Melodifestivalen, och de har tagit fram några underbart goda Festivals chips, som blev en ny favvo för mig. Jättegoda! De kommer åka in i ugnen tillsammans med lite salsa och riven ost... Yammmiiiiie!!! 


Snart närmar sig ju pannkaksdagen också, så det är verkligen på sin plats att presentera det lyckliga vinnarna till var sitt pannkaksjärn! 


De lyckliga vinnarna är...
Malin på Malins Diner kommentar 1 feb 10:29
Lindha Johansson kommentar 2 feb 12.14
Liselotte kommentar 3 feb 11.03


Maila mig er adress, madelene@alltienbyra.se, så ska jag se till så vinsten kommer till er lagom till pannkaksdagen! STORT GRATTIS!


Ha en forsatt härlig lördag!





3 kommentarer:

  1. Tack söta söta du!!!

    Ha en underbar Mellokväll!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag är en av dom som följer din blogg för jag tycker den är så bra o inspirerande :), Jag har noterat att du är intresserad av mat mm ;) o nu tänkte jag kolla med dig om du möjligtvis är intresserad av inredning oxå??? Jag är konsulent för Living & Room som har massor med fina inredningsprylar... Vi säljer via homepartyn. Nu tänkte jag kolla med dig om du skulle vilja ha en sådan visning...?? Det enda som du åtar dig som värdinna är att bjuda hem lite vänner och bjuda på en liten fika... resten står jag för!! Och det bästa av ALLT, DU som värdinna får handla upp till 4 varor med 40% rabatt (om du har mer än 11 gäster). Vore detta nåt?? Gå gärna in på www.livingandroom.com och kika.... Mig kan du nå på tessan.329@gmail.com om du är intresserad?? Kanske någon vän till dig är intresserad...?? Du får jättegärna sprida det vidare.... bara att höra av sig till mig... MVH Tessan

    SvaraRadera
  3. Min syster älskar de nya tacochipsen, men vi båda tycker att Santa Marias tortillachips Sourcreme Herbs & garlic är ännu godare! Matchar perfekt till Taco Topping Ranch Style som är så himla god till tacos.

    SvaraRadera