söndag 16 oktober 2011

Ny härlig kokbok från Arla!

Som ni vet vid det här laget älskar jag tapas och olika smårätter. Detta finns det massor av i den nya kokboken som Arla gett ut som heter Fredag- Recept på en lyckad hemmakväll. I like it al lot :) Massa härliga recept med underbar layout som gör att man kan titta och bläddra i den om och om igen! Finns i välsorterade livsmedelsbutiker och kostar endast 89 kr, och är en väl värd investering! Gå även att köpa här!


Nej, nu vankas det strax pizza och sedan har jag siktet inställt på den nya serien på TV3- Pan Air... om jag lyckas hålla mig vaken tills dess...;) Vad blir det för mat för er denna söndagskväll?


Ha en fortsatt härlig söndag!

4 kommentarer:

  1. Härlig blogg du har, första gången jag besöker den! Kikar runt & inspireras!

    Kika gärna in i min nystartade inredning/bakblogg

    Kram
    Fröken Luisa

    SvaraRadera
  2. Här blev det en älggryta som fick stå och puttra lääänge innan middagen. Vi håller på och renoverar här hemma så någon slappatid har det knappast blivit i helgen, emn nu ser vi slutet i alla fall. :)

    SvaraRadera
  3. Jaha, är det så deras nya kokbok ser ut. Gillar Arlas kokböcker och denna verkar inte bli något undantag.

    SvaraRadera
  4. Den boken kanske man skulle skaffa sig då... jag älskar också plockmat/tapas;)
    Ha en fin dag..
    Kram Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera