torsdag 23 augusti 2012

Med kärlek...

Vill egentligen bara titta in för att säga "Hej!"! Har inte så jättemycket nytt att bjuda på mer än lite Stockholmstips! Det är ju inte fy skam. Vi har verkligen en fantastisk fin huvudstad! Jag älskar att åka hit. Men är lika nöjd när jag åker hem igen. Det är en stad med mycket puls... Å er gillar jag. Nåt jag oxå gillar är när Baristan överraskar med ett hjärta i cappuccinon! Det är det lilla extra men gör så mycket! Ett leende gör också så otroligt mycket! Nåt jag upptäckte att personalen i butikerna i Stockholm inte är särskilt generösa på. Vad kostar det? Inte särskilt mkt!
Vårt hotell vet jag inte riktigt heller hur de tänkte! Vi hade bokat 3 vuxna och ett barn. Väl på rummet, som inte är särskilt stort ska tilläggas finns där bara sängar för 3! Var ska den 4:e ligga?När jag påpekade det, får jag till svar att de inte tagit betalt för barnet...?!?! Det var inte de svaret jag väntade mig! Ja ibland är det lite du så där med servicen.... Vissa har fattat poängen, mesans vissa har långt kvar att gå!

Imorgon vankas det promenad och mys på Djurgården och Junibacken! Ska bli såååå mysigt!

Tjing på er!



1 kommentar:

  1. Har missat massor av dina härliga inlägg under min lilla bloggsemester! Men nu är jag uppdaterad och ska blir lite duktigare på att lämna avtryck nu när det närmar sig höst och lite mer tid vid datorn ... men än hoppas vi naturligtvis på kvällar vid grillen och massor av god mat:)
    Var i huvudstaden för ett par veckor sedan och nog kan jag instämma, leenden gör så mycket men det är inte frikostigt med dem där. Vi hade turen att få bo hos kompisar, så vi slapp råka ut får sådana tråkigheter som ni:( Hoppas ni ändå har en härlig vistelse där, för visst har vi en vacker huvudstad!
    Vi åkte ångbåten Storskär ut i skärgården en kväll och åt en härlig trerätters:) Mysigt!

    Ha en mysig helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera