torsdag 7 juli 2011

Helt i rättan tid!






































Igår eftermiddag blev det en båttur ute på havet och i brevlådan innan låg en ny Allt om mat. Den kunde ju inte komma lägligare  ;)
Åh kan ni tänka er att jag tog mig årets första dopp också ca 20 gradigt vatten, så det var väl verkligen inte en dag försent Vi styrde kosan mot Balgö, en liten ö utanför Varberg, och där finns nog västkusten finaste vatten -helt kristallklart! Så idag är jag fulladdad att ge mig i kast med en ny arbetsdag! Ikväll ska jag iväg på något som jag ser fram emot och ska bli såååå kul! Men mer om det imorgon!  Vad hittar ni på? Har ni semester eller är det fortfarande jobbet som gäller? Ha en härlig dag allihopa, oavsett om ni håller till inne på arbetet eller ligger ute i hängmattan å har det härligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar