måndag 16 januari 2012

Hmmm...bättre än jag kunnat vänta mig!







































Det här med juice är ett måste för mig på frukosten! Helst också färskpressad, men det är inte alltid det blir så! Jag är ju vanligtvis en tjej som föredrar apelsin framför äpple. Men här jag jag fått ändra mig sedan den här juicen presenterades för mig! Många gånger tycker jag att juice kan vara ganska vass i smaken, men den här juicen från God Morgon EKO med äppelsmak, är så len, rund i smaken. Påminner väldigt mycket om äppelmust. 
Juicen pressas på en blandning mellan röda, gröna och gula äpplen som odlats utan konstgödsel och konstgjorda bekämpningsmedel. Det gillar jag! Och inte bara jag, den gick verkligen hem även hos lillgrabben, som öppnar kylskåpet glatt och säger: "- Mamma me dicka" och pekar på jucieförpackningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar