måndag 7 oktober 2013

Nu ska vi vässa till oss!








































Har ni liksom jag slöa knivar i lådorna, som ni liksom aldrig får fixat till? Jo kanske med hjälp av ett bryne, men tyvärr håller det inte särskilt länge. 
Nu har ni världens chans! Nu finns nämligen Knivbrev. Jag fick chansen att testa detta, och jag är grymt imponerad! Inom 48 timmar fick jag kniven tillbaka, och de är som nya igen. Wow! Vilken skillnad. Detta är helt klart värt det. Jag lovar!

Det är inget krångel, utan ni beställer bara ett knivbrev som kommer hem till er i brevlådan. Sedan lägger ni kniven/knivarna, sax eller vad ni nu behöver få slipat. Lägger brevet på brevlådan och inom kort har ni knivarna tillbaka, och de är som nya igen! Smidigare kan det knappast vara , eller hur?

Ni beställer knivbrevet här!


♥  Nu mot köket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar