lördag 2 april 2011

Årets grillnyheter från Santa Maria!







































Min grill- och trädgårdsdag verkar inte bli så mycket av idag...jag hade verkligen tänkt slå till på en härlig grillning och testa Santa Marias grillnyheter, men icke så nicke! Här har varit mulet och grådisigt hela dagen! Så det får bli en annan dag...
Men det ser ack så gott ut ska jag meddela... Härliga tillbehör som BBQ-såser, majschips och spännande dippsåser! Passar ju  perfekt till en hamburger-tokig brud som mig! ;) Så det får minsann bli en annan dag, när man kan sitta ute och lapa sol och njuta av den härliga grilldoften som sprider sig i hela området... 



1 kommentar:

  1. Måste ta fram grillen, längtar efter grillat!

    Du har väl inte missat chansen att vinna ett av två härliga cupcake-sett i min blogg, idag är sista chansen!

    Kram Karin
    www.bagerskan.se

    SvaraRadera