fredag 22 april 2011

Nytt bland kokböckerna!

Storhandla på en skärtorsdag, jag tror inte det! Så det fick bli tidigt imorse istället, vilket innebar att jag nästa hade hela butiken för mig själv...ja ja några fler morognpigga fick jag sällskap av...men den största nackdelen var att många hyllor hade tyvärr inte hunnits fyllas på...men jag fick iallafall med mig nästan allt på den långa, långa inköpslistan som jag knåpat ihop! Det är ju aldrig svårt att få ihop några kassar, och över tusenlappen fattigare i plånboken...men nu har vi laddat för en massa god mat att njuta av i påsk :) Igår nämdes på nyheterna att den största mathandlardagen på hela året är just skärtorsdagen. Vi handlar mat för 3 miljader svenska kronor...jösses! Med mig hem fick jag en ny utgiven kokbok av Sveriges mästerkock. Alla deltagarna bästa recept! Så i eftermiddag ska jag slå mig ner i hammocken och bara lapa sol och med härlig läsning framför mig... Vad hittar ni på?


Ha en fortsatt härlig långfredag!

3 kommentarer:

  1. Här har vi njutit av solen o tagit det lugnt efter gårdagens fest.

    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med en ny kokbok... Du får väl berätta vad du tyckte om den sen;)
    Idag blir det till att vara ute i det härliga vädret!
    Tänkte bara tipsa dig om en jättegod kaka jag gjorde igår, en chokladkaka med center och noblesse...
    Www.victoriasprovkök.se
    Ha en fin dag
    //Victoria

    SvaraRadera
  3. Nej men vad kul . Den måste jag titta efter.

    SvaraRadera