tisdag 26 juni 2012

Djurs Sommarland, vilket nöje!

Skulle jag vara feg? Skulle inte tro det efter att ha åkt "Piraten" på Djurs Sommarland. Wow... säger jag bara! Impad över mig själv att jag ens överhuvudtaget funderade på att åka den. En attraktion som är 32 meter hög och en totallängd på 775 meter och en hastighet på 90 km/tim. Detta kan låta helt banalt...men det var det häftigaste jag har åkt på länge! Jag vågar än, skulle man kunna säga ;)  Annars tycker jag själv att jag bara blir fegare och fegare för varje år som går... Men här har jag ban-i-mej överträffat mig själv! 
Djurs Sommarland överträffade likaså mina förväntningar. Här finns minsann nåt för alla åldrar! Både stora som små... En fantastiskt uppbyggd park med olika teman. Att där sedan var ordning och reda och otroligt rent gör att vi absolut kommer åka dit igen! 


Eftersom jag också är Buzzador för Tucs, en smaknyhet i våra kexhylla. Tog jag tillfället i akt att ta med mig av nyheterna Cheese och Galic and herbs och bjöd våra medresenärer att smaka. Alla föll som furor över dessa nya smaker! Perfekt som tilltugg till ölen eller vinet! Testa dem...


Nej, nu är det dags att hoppa i säng! Jobbadag imorgon! Men imorgon är det ju onsdag och då vankas det ju som vanligt onsdagspasta, och kan utlova en krämig god onsdagspasta. Smack!


♥ Sköt om er! Kram






1 kommentar:

  1. Va roligt att höra att det va så bra på djurssommerland... vi ska dit om några veckor! Brukar kolla in din blogg.. fin! Kram Sandra

    SvaraRadera