söndag 3 juni 2012

Hallon och rabarberdryck från Kivik!

Snart lider söndagen mot sitt slut, och vi har förutom en härlig fredagskväll hos svägerskan och svågerna utan barn, haft en riktigt, riktigt härlig och lugn helg! Det var vi i väldigt stort behov av kände vi...att bara ta det lugnt! 
Till och med bloggandet har fått lite vilopaus...;) men jag har inte låtit köket vara ifred... utan testas massa nyheter, som jag tänkte blogga om till veckan... så håll utkik! Hade det inte varit söndag, hade jag på stört blandat mig en god drink med inslag av Kiviks Hallon och rabarber dryck! Vilken höjdare! Bara doften... stick ner näsan och njut! Den här tillsammans med lite vaniljvodka och massa krossad is... det kommer jag absolut testa nästa helg! Ska passa på att säga att den funkar alldeles utmärkt utan sprit också för den delen. Vincent och jag nöjt av ett kallt glas när vi nöjda tog oss en paus i ogräslukandet ;)Vad har ni hittat på denna helg? Har ni haft lika blåsigt som vi?


♥ Härlig söndag!

3 kommentarer:

  1. I Glommen blåser det alltid, men i solen har det varit varmt och skönt. Har hunnit med två bjudningar i helgen, inte hemma utan har alltså blivit bjuden på godmat borta både fredag och lördag. Härligt att bara få sitta och njuta!

    Ha en bra vecka!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Blåsigt är en stark underdrift! Full storm och regn på det...en riktig innekurar-helg blev det här:-)

    SvaraRadera
  3. Jodå, blåsigt och kallt har det varit här också. Yngste pojken tog studenten så det har blivit en del studentmat att ta med sig till jobbet i helgen.

    SvaraRadera