måndag 17 januari 2011

Kunde inte komma lägligare...







































Nytt nummer kom i brevlådan idag av Elle Mat och Vin och där fanns massa spännande att läsa bl.a. om italiensk mat, som jag verkligen gillar! Helt perfekt när jag precis kommit hem efter en promenad i det gråa vädret och det är verkligen hur lägligt som helst att slå sig ner i soffan nån timme för att få sig lite inspiration;) Ikväll vankas det Idrottsgala och wok för vår del! 
Så ska jag försöka ge mig i kast med att länka ihop bloggen med facebook, vilket jag inte får till! Det är säkert hur enkelt som helst, men jag får bara error...bli snart knasig... Nån som kan hjälpa mig, och vet hur jag ska göra kanske?

6 kommentarer:

  1. logga in på FB och så söker du på bloglovin http://apps.facebook.com/bloglovin/?perms=publish_stream%2Coffline_access&selected_profiles=590107459

    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Hm... Det där skulle jag ju också försöka mig på.
    Jag undrar i min tur hur du fick dit print friendly ikonen?

    SvaraRadera
  3. Ja, alla dessa HTML koder.. jag ska snart göra ett nytt försök med print friendly, för sist gick det inget vidare..

    SvaraRadera
  4. Tema Italien: Me like!! Måste köpa!!

    SvaraRadera
  5. Den här fick jag också hem idag! :-) Ska bli mysigt att bläddra i den innan jag ska sova.

    SvaraRadera
  6. Jag var tvungen att gå och köpa tidningen idag efter att ha sett den på din blogg igår kväll :-)

    SvaraRadera