fredag 9 september 2011

Öl, som ni bara måste testa!

Fredag igen och veckorna rasslar bara på! Ni kanske trodde att det blivit en ny familjemedlem här, men icke så nicke! Det har varit en vecka fullt med mycket annat, så tyvärr har bloggen blivit lite lidande. Men så här på fredagskvisten tänkte jag ge er det bästa öltipset ever! Jag har tidigare nämnt det här ölet här. Men då har den inte funnits att få tag på i Sverige. Men nu mina bloggvänner finns den i specialsortimentet på Systembolaget. Yeah! Äntligen! Så skynda er dit vet ja´. Här hemma är den en klar favorit! ;)


Ha en underbar fredag allihopa, så lovar jag att det blir tätare blogginlägg framöver!
Ta hand om varandra! 



2 kommentarer:

  1. Är det öl smaksatt med tequila? Låter farligt en fredagskväll ;-) Får nog helt enkelt ta och testa den.

    SvaraRadera
  2. Den måste jag testa. Tycker det är kul att testa nytt. Kolla gärna in min blogg. Väldigt trevlig sådan du har....

    SvaraRadera