torsdag 17 februari 2011

Härliga nyheter i mathyllan!







































Åh det finns så otroligt mycket jag vill blogga om nu, både vad det gäller smarriga desserter och matrecept och nyheter som kommit ut i hyllorna i matbutiken! Men tyvärr så har tiden inte riktigt infinnit sig som jag velat...men håll ut! Jag är laddad till sprickningsgränsen... ;) så snart ;)  Men igår damp det ner ett trevlig paket ifrån Lipton, men nya härliga tesorter. White Tea Pomegrante, som jag hunnit testa och som verkligen gick hem. Mycket gott! Sedan var det Green tea, Lemon Melissa, som jag ännu inte hunnit testa, men som jag tror mycket på eftersom jag är ett fan av Citron och citronleiss...så jag håller tummarna! Å jag lovar att återkomma med ett utlåtande 
Sedan var det Knorr som också bjuder på en nyheter iform av Bag of Taste, en kryddblandning att tillsätt till kött alt. kyckling. Verkar intressant, så helgen ska detta testas...;)  

2 kommentarer:

  1. Verkligen sugen på att prova det där granatäppleteet, låter som en väldigt god smak.
    Här har det oxå hämtats ut ett paket idag, kommer snart en recension på vad det var.

    SvaraRadera
  2. Grönt te är min favorit! Roligt att höra vad du tycker om det gröna.
    Kram och en trevlig helg!
    -Katarina

    SvaraRadera