tisdag 22 februari 2011

Test med Knorr!

Häromdagen kom det hem en nyhet från Knorr. De lanserade "Bag of taste", som gick ut på att tillaga allt i en stekpåse. Man skar ner kyckling, paprika, champinjoner, blanda vatten med kryddorna som fanns med i paketet, och blandade ihop allt i stekpåsen. Åh så in i ugnen i 40 min! Ett smidigt tillagningssätt måste jag erkänna.;) Smaken var det verkligen inte heller något fel på, men jag hade önskat att de fått lite mer stekfärg... istället gick det lite åt kok-utseende! Mycket smak av citron och örter, vilket jag gillade skarpt ;) Vi åt det tillsammans med ris, sallad och en klick turkisk yoghurt och naanbröd...Gott!  

2 kommentarer:

  1. Jag bor i Kinna Där har vi Netto, Ica Maxi, Lidl, Hemköp Willys Och ingen av dessa saluför Knorr Gourme Lemon White vin Nu har jag frågat i 3veckor men inte min dotter får köpa Maxi kungälv sånt tycker jag är dålig service.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag kan enbart hålla med dig. De flesta matbutiker brukar ta hem om man ber dem... Hoppas du tycker om den, nu när du fått vänta sååå länge! Kram

      Radera