tisdag 14 december 2010

Det kom ett paket...från Ridderheim!







































När jag öppnade lådan som kommer med bud, låg där produktnyheter från Ridderheim. Äppelpaté, Lingonpaté, mango chutney, apelsin- och likörconfit samt flatbröd med rosmarin smak! 
Paté är inte min starka sida, men jag kan bara tala om att jag blev glatt överraskad! De smakade underbart, liksom den goda chutneyn. Jag slog till på att använda alla produkterna till en förrätt. Åh det blev riktigt smarrigt! Kanske inte det bästa som ögat skådat, men smaken var det absolut inget fel på....;) Det nya patéconceptet heter Tante Juliette, och finns i din butik nu! Passar perfekt till det stundande julbordet... det vågar jag lova ;)


Äppelpaté
Lingonpaté
Mango Chutney
Äppel och likörconfit
Rosmarin flatbröd



4 kommentarer:

  1. Så mycket gott! Paté kan ju vara lite sisådär kan jag hålla med om, men kul att bli överraskad!!

    SvaraRadera
  2. Inget dåligt paket att få på posten! Kul när man kan ändra sej om något på köpet!

    SvaraRadera
  3. Hej Madde!
    Tänkte prova Tjälknöl på nyårsafton, har du provat det? Några tips?

    Tack och kram
    Pernilla

    SvaraRadera