fredag 31 december 2010

Hipp hipp hurra... och...

...ETT RIKTIGT GOTT SLUT och ETT HÄRLIG NYTT ÅR! Det har verkligen varit ett händelserikt år som gått, och nu ser vi fram emot ett nytt, eller hur? Samtidigt som champagnekorkarna kommer vina genom luften denna kväll, vill jag samtidigt passa på att tacka för GOURMETMORSANs första år! Det har verkligen varit ett år fullt med massa roliga och spännande saker. Från 1 besökar till 6103 besökar och nu 850 besökare om dan! Det är verkligen inte illa! Jag är överväldigad av att ni tycker det är roligt att följa mina strapatser i köket och samtidigt glad när ni lämnar ett avtryck i form av kommentarer! Fortsätt...det gör att jag tycker det är roligt att fortsätta blogga ;) Så jag hoppas ni hänger med mig in i nästa år, och ser vad för spännande köket och Gourmetmorsan har att bjuda på 2011!


Ha en härlig kväll, och ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag alla underbara bloggläsare! Tack för i år!
 Kram Gourmetmorsan 







5 kommentarer:

  1. Jag kommer definitiv följa dig även nästa år! Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt bloggår! Jag hänger självklart på! :-) Kram från ett snöigt Öland!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år hela familjen! Balsamicosåsen blev riktigt god till vår nyårsmiddag!
    Tack för tipset!
    Pernilla & Markus

    SvaraRadera
  4. Jag hänger på även 2011, e3n av mina favoritbloggar:-)!

    SvaraRadera