lördag 5 mars 2011

Behöver ni oxå energi?







































Idag kan här verkligen behövas massa energi...för här ska röjas! Nu äntligen här bygget klart, och här ser ju ut som hejsan...icon_wink.gif så vi har kallat in extra förstärkning, så jag ska starta med en energidryck! Det kan behövas! Men jag lovar återkomma med hur min överraskning gick...men håll er till tåls så länge!  icon_wink.gif See you!

Energidryck med bär
3 dl apelsinjuice
1 dl frysta blåbär, eller annat bär
3 st ägg
1 msk socker

Kör alltsammans i en mixer. Sockermängden kan variera beroende på tycke och smaka... 
Yeah!

2 kommentarer:

  1. Oj, det var verkligen en dink späckad med vitaminer, mineraler och spårämnen!

    SvaraRadera
  2. Det låter smarrigt =)

    Jag har en tävling på min sida där du kan vinna ett snyggt förkläde =)
    Trevlig helg
    /Nellie

    SvaraRadera