söndag 27 mars 2011

Jösses, vilken kul nominering!





















Jag säger bara oj, oj, oj jag är 1 av 10 som är nominerad i kategorin MAT av en ny spännande tidning, ISABELLAS, som kommer ut den 29 mars. Tycker du att jag bör vinna ISABELLAS bloggpriset går du in och röstar på mig här!  Du kan rösta på mig fram t.o.m. 23 maj...
Men du kan faktiskt redan nu tjuvkika på den härliga tidningen här! Finns även på facebook
Det vore roligt om du ville rösta på mig, då skulle jag bli så glad, så glad! Tack å ha en härlig söndag! 



7 kommentarer:

  1. Grattis till nomineringen, så kul!

    SvaraRadera
  2. Gratulerer! Jeg var inne og stemte på deg igår.

    Kari :-)

    SvaraRadera
  3. Klart jag röstar på dig Madde! Din blogg är grym! Underbara bilder och supergod mat. Kram Katta H.

    SvaraRadera
  4. Grattis, så kul att bli nominerad!

    SvaraRadera
  5. Sådärja då har du min röst ;) Kram Tessan

    SvaraRadera
  6. Gratulerar vad roligt, det är du värd. Min röst har du fått så nu håller vi tummarna att du tar hem priset.
    Kramar Linda

    SvaraRadera