måndag 7 mars 2011

Solen strålar, och jag med den!







































Jag bli liksom besatt av Sushi när jag kommer i närheten av det! Så idag när jag var å handlade å gick förbi Kronans fisk på Kvantum kunde jag inte låta bli... så lunchen var räddad! Helt galet gott tycker jag. Någon som håller med mig? 
Jag fick sushi och lillgrabben fick Rory-bilar, efter att ha varit så otroligt duktigt när det skulle vankas provtagning för laktos och gluten! Det är så hans mammas hjärta brister, när det där krokodiltårarna rinner ner för hans kinder...Phuuuu, vilken pärs! Men Kerstin och Gun på Neptunuskliniken är helt fantastiska! Så de ska verkligen ha varsin stor bamsekram! 


Nej, nu tror jag minsann att jag ska passa på att njuta lite av solen nu när den tycks letat sig fram, när den egentligen inte skulle ;) Vi ses och hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar