torsdag 17 mars 2011

Det kom ett paket...







































Åh kan ni gissa vad som fanns i? Nej, det förstår jag det är inte lätt....




...men i paketet fanns det några nyheter av Lönnebergas smörgåspålägg, som ska bli otroligt kul att testa. Jag återkommer med betyg, men det ser onekligen hur fint ut som helst. Lönneberga storsatsar med tanke att lyfta hela marknaden av svensk smörgåsmat. Hela 14 nya produkter lanserar de nu i butik, så håll utkik! En av nyheterna är Utvalda gårdar, en skinka som kan spåras hela vägen till Nydal gård här i Varberg. Det tycker jag om ;)Även positivt är att deras förpackningar är lättöppnade och återförslutningsbara. Nu återstår att se vad jag tycker om smaken som sagt... 

1 kommentar:

  1. Åh, sånna paket vill jag också ha ;-)
    Ska bli spännande att höra vad ni tycker om produkterna.

    SvaraRadera