fredag 12 februari 2010

Nu funkar det igen!

Det har visst varit lite trubbel med att kunna kommentera,
men nu ska det funka igen, så jag hoppas ni slänger in
någon kommentar då och då... Skulle ni stöta på patrull
så maila mig gärna, så ska jag försöka rätta till det lite
snabbare om det uppstår... :-)

Vad tycker ni annars? Får ni någon inspiration?
Kanske du sitter och håller på ett favoritrecept,
så varför inte dela med dig av detta? Maila mig
gärna ert recept, så kanske det blir en favorit i
ett annat kök också!

Ha en riktigt go helg nu alla bloggläsare därute!

/Gourmetmorsan

2 kommentarer:

  1. Nu verkar det funka..
    Jag får massor av inspiration och har testat den super goda fläskfilén i helgen. Den gick verkligen hem!!!
    Har lite frågetecken ibland... men hör av mig om det blir för klurigt :-)
    Kul att man även kan skriva recepten nu oxå!!
    Kram på dig gourmet morsan!!

    SvaraRadera