tisdag 19 januari 2010

Smarriga mackor!

Hos Gourmetmorsan blev det mackor till
kvällsmat, efter en liten shoppingdag
som bjöd på pizza till lunch... Pizza
med kyckling, valnötter, chevréost
gjorde att man inte orkade tänka
mat på flera timmar! Jag blev verkligen proppmätt!
Men när kvällen kom kurrade allt magen igen! Å då
blev det smarriga mackor. Sedan blev det till att förbereda
lite inför morgondagens vinkväll... då brudarna kommer
hit å käkar gott, å dricker lite vin! Brukar vara riktigt
trevlig tillställning mitt i vardagen! Vad det blir på menyn
får ni se imorgon, det vågar jag inte skriva nu...för det
får bli en överraskning för mina gäster!

Vi ses morrn! Natti natti

Räkmacka med sallad, ägg, raäkor, citronmajjo,
cocktailtomater å citron!


Rostbiffsmacka med sallad, rostbiff, råkostsallad,
rostad lök å cocktailtomat!


2 kommentarer:

  1. Spännande!! Ses ikväll:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu har jag hittat hit och ser fram emot inspiration i vardagen och fest!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera