fredag 22 januari 2010

SPA-kväll bjöd på bad, mat och härligt sällskap!

Karin hade bjudit in brudarna på HN (lokal tidningen,
som jag jobbat för tidigare) på en SPA kväll... och innan
badet bjöd hon på tilltugg i form av pizzabitar och
mousserat... Ljuvligt!



Efter att magarna blivit lite mätta, hoppade vi i bubbeln,
och så blev det lite bastu också! Det är så mysigt att bubbla
och bastu och sitta å tjöta och bara ha det riktigt bra!

Efter bad hade Karin fixat och trixat i köket och bjöd på
kycklingsallad med bulgur, bröd och en underbar dressing!
Recept återkommer jag med om ett par dagar!


Till efterrätt fick vi turkisk yoghurt med granatäpplen
och nötter.

Jag säger bara vilken fredagkväll... Tack Karin för
att jag fick följa med!

Jag återkommer med recept på maten om någon dag eller så...

Ha en fortsatt trevlig helg kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar