torsdag 30 september 2010

Äntligen tävlingsdax!


Nu är det dags för en tävling och denna gången har ni chansen att vinna Fitness Caffe. Ett nytt hälsosamt kaffe som är tillverkat i Italien. Kaffet består av bara malt kaffe av högsta premiumkvalitet +  16 utvalda örter och kryddor.
Fitness Caffè Energins är en lika högkvalitativ produkt där man förutom 6 av örterna och kryddorna även tillsatt Panax Ginseng och rysk rot.
I Fitness Caffe Original har man tillsatt örterna och kryddorna: grönt te, lakritsrot, Yerba Mate, skal från bitter och söt apelsin, sötmint och pepparmint, rosenrot, kardemumma, gurkmeja, grön anis, stjärnanis, koriander, kryddnejlika, citronverbena, kanel och ingefära. 


Enligt en studie, har svenska forskare kommit fram till att Fitness Caffé har en högre antioxidant-kapaciteten än vanligt traditionellt kaffe eller te. En hög antioxidantkapacitet stärker bland annat kroppens cellskydd och bidrar därigenom till en god hälsa.



Fördelar med Fitness Caffè®
Genom produktens sammansättning hjälper den till att: 
1. stärka kroppens cellskydd och bidra till en god hälsa
2. stimulera ämnesomsättning och förbränning
3. höja energinivån
4. höja effekten vid olika dieter

Fitness Caffè® innehåller inte:
• ohälsosamma tillsatser
• färgämnen
• onaturliga smakämnen
• konserveringsmedel
• MSG (Natriumglutamat)
• socker


  1. Genetiskt Modifierade Organismer (GMO).

    Min uppfattning om kaffet är att det smakar lite speciellt, mot vad man är van vid att kaffe ska smaka enligt mig. Man skulle kunna jämföra det med en blandning mellan kaffe och te, som då är smaksatt med olika örter och kryddor! En ny produkt på marknaden, som är hälsosam, vilket jag ser som ett plus ;)

    Vill du ha chansen att vinna detta kaffe, behöver ni bara slänga in en kommentar, så är ni med i utlottningen av 2x125 g Fitness Caffé. Tävlingen pågår t.o.m. söndag 3 oktober kl 18.00, och då drar jag TVÅ lyckliga vinnare! Lycka till!

    Vill ni läsa mer, gå in på www.fitnesscaffe.se



12 kommentarer:

  1. Å va spännande! Skulle passa mig perfekt som e mammaledig....blir ju en hel del fikor o e då kaffet nyttigare så e d ju ännu bättre ;-)! Håller tummarna på vinst!

    // Kram Linda N

    SvaraRadera
  2. låter intressant! Gillar nya produkter och kaffe blir det ju några koppar av om dagen....
    jag är med!!

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Jag vill gärna vinna kaffe, som småbarnsmorsa är kaffe ett nödvändigt ont!

    SvaraRadera
  4. Spännande! Jag dricker inte kaffe, men älskar te - kanske det här skulle vara något för mig!!

    SvaraRadera
  5. kanske hade varit nåt för mig med...är inte så mycket för te men däremot kaffe.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Verkar vara en spännande produkt!! Klart man vill vara med och tävla! Mikaela M

    SvaraRadera
  7. Så spännande det hörs, kul med lite nyheter!
    Såklart vill i vara med och tävla!

    SvaraRadera
  8. Spännande med nytt kaffe! Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  9. Låter faktiskt jättekul! Som stressad student hade en kopp varit perfekt på morgonen innan dagen drar igång med skola/arbete & träning.

    SvaraRadera
  10. Jag vill absolut vara med och tävla! Är en riktig kaffetant ;-) Vi tycker om att testa nya sorter. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  11. Åh, en tävling helt i min smak!
    Håller tummen och hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  12. Klart man vill vinna!!! :-) Jag som ÄLSKAR te blir sååå nyfiken på denna produkt! Kram Karii

    SvaraRadera