söndag 19 september 2010

SPA...åh bara vara! Ljuvligt!

Regnet piskade mot fönstren och vinden ven och inne njöt vi
av en halvdags SPA på Varbergs stadshotell och Asia SPA...
så oss gick det verkligen ingen nöd på! Funderar ni på att
besöka ett SPA, så kan jag verkligen rekommendera att ni
åker hit! En nyrenoverad anläggning med stor massagebassäng,
varma källor och olika bastu med kallt kar...å så relaxrum
på hängmattor med utsikt över Varbergs Fästning och stadens
takåsar! ...och givetvis finns behandlingar att få om man är
sugen! Det är verkligen hur underbart som helst! Man vill
liksom inte gå hem... Efter tog vi oss en god lunch på
Stadshotellet, där de har shoppingluncher på lördagar!
Ett väldigt trevlig inslag får jag säga!

Varma källor med utsikt över Varbergs fästning och havet!

Massagebassäng... say no more ;)

Tre nöjda spa:are

Nudelsallad med kyckling...smakade gudomligt gott!

Köttfärslimpa med potatismos, sås och lingon

Smörrebröd av också ett av våra val!

Anders och Jennie


Jag och Jonas, som njöt av den goda lunchen!

7 kommentarer:

  1. Åhhh, du! Nice!!! Förstår att ni njöt :-) Och jag hade tveklöst kört på nudel/kyckling (så tok-gott ut)!!! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilken lyx, att bara få vara. Såg verkligen härligt ut och maten såg likaså.
    Kram kram från Skåne.

    SvaraRadera
  3. Blev oxå sugen på spa. Tycket tyvärr att det är alldeles för dyrt ofta, men några timmar sådär är ju inte fel!! Ser underbart ut!!

    SvaraRadera
  4. Supermysigt!! När jag var hemma i Sverige i Mars så var jag faktiskt också på Varbergs stadshotell och SPA med mina väninnor. Jättemysigt och god mat.

    SvaraRadera
  5. Ser så HIMLA MYSIGT O SKÖNT ut önskar jag vore där! Speciellt denna "gråa" måndag...Som tur är har jag iallafall ett bubbelbadkar där jag kan lägga mig i Men ett spa är helt underbart att få vara på.Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  6. Fy in baljan så mysigt! Varför blir det så sällan man går på spa, och framför allt med sin man. Härligt när regnet öser ned.

    SvaraRadera
  7. Ahhh, gud så härligt det ser ut. Vi har pratat flera gånger om att ta en dagsspa på Saltsjöbadens spahotell här i stan, men vi har aldrig blivit färdiga till det... Får väl se om vi kan få till det i höst.

    SvaraRadera