torsdag 16 september 2010

Italiensk tallrik...all by myself!


Eftersom mannen är ute på resa... får man se till att lyxa
till det lite när man är helt alena (nästan);) Så efter att
fått lillkillen i säng, frossade jag i en italiensk tallrik med
massa gott framför programmet "Halv åtta hos mig"!
Tycker det är ett riktigt mysigt program faktiskt!
På tallriken var det kallskuret i form av parmaskinka,
salami, avocado, sallad, tunt skuret Levainbröd, tomat
och mozarella, oliver och hemmagjorda soltorkade tomater,
som blev över förväntan må jag säga! Jag lovar att återkomma
imorgon med receptet...för det var verkligen superenkel och
mycket, mycket gott!

Nej, nu blir det till att hoppa upp i soffan igen... för ny
vankas det säsongspremiär av Niklas mat!

Nån mer som ska titta?

Ha en fortsatt mysig torsdagkväll!

4 kommentarer:

  1. Mmmmums!! Gillar halv åtta,gillar niklas, zappade friskt mellan idol o niklas. Nästa vecka blir det bara niklas!

    SvaraRadera
  2. Så gott det ser ut, blir sugen på plockmat men det får vänta till nästa helg! Gör du rätt i och lyxar i din ensamhet!
    Missade helt Niklas, men det brukar väl gå i repris på helgen så det får ses då istället.

    SvaraRadera
  3. Gott, klart man ska mysa lite i soffan när man är gräsänka ;) Fast numera får jag oftast sällskap av sonen som är en riktig gottegris precis som mamma. Niklas mat lät spännande får se om jag kan hitta det på nätet, TV4?

    SvaraRadera
  4. Så här såg min onsdag kväll ut för då var jag allena. Var hungrig när jag handlade så lite olika chark från Spanien och Italien gick följa med hem. Men det är ju så gott. Och blundar man för vinet riktigt LCHF ;-)

    SvaraRadera