söndag 26 september 2010

Vi tog oss en utflykt...

Att få åka iväg en hel dag på shopping är verkligen helt 
underbart härligt.  En hel dag med bästa Karin, som delar 
mitt intresse för mat och bak.. så jag behöver knappast
tala om att vi spenderade mycket tid i inredningsbutiker 
och givetvis i massa butiker med grejer till köket... Så i 
kassarna med hem kom två helt underbara kakburkar 
som jag blev helt förälskad  ;) Visst är de fina? 
Så nu är det bara att sätta igång med bak för att 
fylla de med massa smarriga kakor ;)
Efter mycket strosande in och ur butiker hamnade 
vi tillslut på restaurang Bee för en välbehövlig lunch... 
åh ni kan knappast gissa  vad som hamnade på min 
tallrik.. jo Burgare så klart! Jag är en  sådan "sucker" 
på burgare... å andra sidan var inte menyn särskilt  
stor, endast 4 rätter att välja på... Sedan klarade vi 
av att trycka ner en lyxmuffins på Condeco oxå! 

Hoppas ni också haft en härligt helg?


Karin med ceasarsallad!

Lyxmuffins! Kladdmuffins med hallong och maräng...  
De här måste jag bara testa att göra hemma...Smarriga, så det förslår!
De underbara kakburkarna från Åhlens!





4 kommentarer:

  1. Tack själv för en lovely dag!!! Du är ju BÄSTA sällskapet man kan ha!!! :-) Kram K...

    SvaraRadera
  2. Söta burkar, verkligen! Dom där muffinsen lät ju spännande ut, låter hur gott som helst med maräng på... Ser fram mot ditt test.

    SvaraRadera
  3. Igår när jag försökte kommentera på blogspot-bloggar blev jag bara utkastad... Hur som helst låter det som en underbar dag. Glasburkarna var jättefina!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag älskar muffinsarna på Condeco! Och jag älskar att shoppa... låter som att ni har haft en toppendag! :-)

    SvaraRadera