måndag 20 september 2010

Kaffe eller kaffe med smörkola?


Numera finns det massor att välja på när det gäller kaffe
och dess olika variation på smaker... För ett tag sedan fick
jag detta kaffepulver med smak av smörkola, och nog smakade
det och doftade smörkola! Men jag tycker nog inte att de
ersätter kaffe precis... Kan tänka mig att det är gott till kaffe-
drink! Men för mig ska det vara traditionellt kaffepulver till
min cappuccino ;)
Vad tycker ni, någon annan som smakat smörkola eller
annan smak på kaffe? Gillar ni det?

2 kommentarer:

  1. Nu är jag ju ingen stor kaffedrickare, men jag kan tänka mig att de olika smaksättningarna är väldigt söta. Är det så?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det här kaffet! Vi brukar köpa Irish Cream. Fast jag dricker oftast té. Men mitt senaste begär är Starbuckshärmad latte, vi har köpt hem deras karamellsyrup på Starbucks i Kastrup...
    Spa:t ser för övrigt helt underbart ut, jag vill också gå på spa!!

    SvaraRadera